Αν τίποτ’ άλλο δεν κερδίσαμε, μάθαμε τουλάχιστον πως αύριο θα συναντηθούμε. Αυτό διδάσκουμε, αυτό κηρύττουμε, μην κάνοντας καθόλου κήρυγμα, γιατί όποιος λέει πως αγαπάει ό,τι αγαπάει, δεν κάνει κήρυγμα, λέει μονάχα εκείνο που δε θα μπορούσε να μην πει. Γιάννης Ρίτσος

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Διαλεχτή μάνα Σοφία Αγγελική... Ιδιόμελο

Είναι ένας τρόπος για να μην επαναλαμβάνω τα ίδια και να γράψω τα υπόλοιπα!
Εκείνο το βράδυ, μετά την παράσταση, γύρισα συγκλονισμένη. Ούτε ο υπολογιστής, ούτε η μνήμη μου με βοηθούσε στους κωδικούς και έγραψα με μεγάλη προσπάθεια αυτά στο Φεις. Τώρα συμπλήρωσα τα υπόλοιπα. Αφορά το ΙΔΙΟΜΕΛΟ και την παράσταση "Διαλεχτή Μάνα Σοφία Αγγελική..." Δυο μονόλογοι του Ιάκωβου Καμπανέλλη: "Αυτός και το πανταλόνι του" και "Οι δύσκολες νύχτες του κύριου Θωμά". Βάλε: Γιάννη Παραθύμνιο
 στο πρώτο, Μανώλη Γιούργο, στο δεύτερο! Τι να γράψω στα γρήγορα; Δεν τους ήξερα, μα δεν άντεξα στο τέλος! Τους αγκάλιασα και τους φίλησα, σα να τους ήξερα χρόνια! Κόντεψα να μπω μεσ' την σκηνή! Τόσο "μέσα" μ' έβαλαν! Άγγιξαν πολύ ευαίσθητα σημεία μου, έκλαψα και δεν μπορούσα να το κρύψω, μα ήξερα πως δεν είναι και ντροπή! (Αν ήταν, δεν θα έγραφα βιβλίο για την μάννα, ούτε για τον πεθερό! Αν ήξερα όμως πως ο Ιάκωβος Καμπανέλλης είχε γράψει αυτά τα μεγάλα έργα, ίσως να μην έπιανα στυλό, ποτέ!)
Πω, πω! Πολλά έγραψα! Χωράνε, άραγε;
  • Αρέσει στο χρήστη Paraskevi Lamprini Malouxou.
  • Κατερίνα Δεστάπα Κατερίνα Δεστάπαδημοσίευσε στονΙδιόμελο χώρος τέχνης
    Δευτέρα
    Ιδιόμελο, τι να πω; Ακόμα και το πολυφορεμένο "θερμα συγχαρητηρια¨ είναι λιγο.Ο χενος υπολογιστης, δε με βοηθλαει να εκ
    φραστώ.Οταν γυρισω στην έδρα μου, τα κουμπάκια μου θα χορεψοθν!
    Μου αρέσει! ·




    Κατερίνα Δεστάπα Εμ! Άμα δεν είναι τα κουμπάκια του δικού σου υπολογιστή, βλέπεις το "λ" αντί τόνου και γελάς! Είμαι όμως στα δικά μου και επιφυλάσσομαι! "Θερμά Συγχαρητήρια"! Μια τέτοια παράσταση να βλέπεις τον μήνα, είναι σα να διάβασες 10 βιβλία! "Εύγε" σας που ανεβάζετε τον πήχυ τόσο ψηλά! Θα τα πω, θα τα πω, όλα όσα με συγκλόνησαν στο Ιδιόμελο, προσεχώς, στην σελίδα μου και θα σας ενημερώσω!



    πριν από λίγα δευτερόλεπτα · Μου αρέσει!
  • Κατερίνα Δεστάπα Παιδιά, πάτε να το δείτε! Αξίζει πολλά! Αθηναίοι, τόσο κοντά σας! Υψηλή τέχνη, τόσο προσιτή τιμή! Κι αν εγώ έκλαψα για δικούς μου λόγους, εσείς να είστε σίγουροι πως θα φύγετε πολύ αλλιώτικοι από κει! Θα μάθετε να εκτιμάτε την γυναίκα πιο πολύ, είτε αυτή είναι μάννα, είτε σύζυγος. Γενικά, θα μάθετε πολλά, αλλά και θα νιώσετε πολλά, ίσως πολύ περισσότερα κι από μένα... (που είμαι από χωριό...)
  • Κατερίνα Δεστάπα Αυτά, εν ολίγοις!Κι έχω τόσα να πω για την Αθήνα, έτσι όπως την είδαν τα δικά μου μάτια! (Θεέ, δώσε μου χρόνο, να τα πω!)
 
Η Κατερίνα Δεστάπα κοινοποίησε ένα άλμπουμ του χρήστη Ιδιόμελο χώρος τέχνης.
Έχω και εγώ! Τρεις! Κι ένα βιντεάκι θεοσκότεινο, άκυρον! Σκέψου, ξέχασα την μηχανή! Ποιος; Εγώ! Γι' αυτό σας λέω! Πάω να τις φέρω, τώρα που γυρίζει, πριν πιάσω αρχική και με "πετάξει" αλλού, πάλι! Έχω κι εγώ τα δικά μου! Τι να κάνουμε; Καθένας με τα κουσούρια του!
 
 
Κατερίνα Δεστάπα
ΙΔΙΟΜΕΛΟ - ΑΘΗΝΑ (3 φωτογραφίες)
ΘΕΑΤΡΟ
1Μου αρέσει! · · ·

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου