Αν τίποτ’ άλλο δεν κερδίσαμε, μάθαμε τουλάχιστον πως αύριο θα συναντηθούμε. Αυτό διδάσκουμε, αυτό κηρύττουμε, μην κάνοντας καθόλου κήρυγμα, γιατί όποιος λέει πως αγαπάει ό,τι αγαπάει, δεν κάνει κήρυγμα, λέει μονάχα εκείνο που δε θα μπορούσε να μην πει. Γιάννης Ρίτσος

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Η Έλενα Ακρίτα - Δανειστικές Βιβλιοθήκες

Η Έλενα Ακρίτα σχολίασε τη δική της κατάσταση.



Νιώθω απόψε την ανάγκη να πω δυο λόγια για τον πιο αγαπημένο σύντροφο της ζωής μου: Το βιβλίο! Να ευχαριστήσω τις δανειστικές βιβλιοθήκες που με συντρόφεψαν από τα παιδικά μέχρι και τα εφηβικά μου χρόνια...Τότε που η δίψα μου για βιβλία ήταν αντιστρόφως ανάλογη με την οικονομική δυνατότητα των γονιών μου να με προμηθεύουν... Τότε που έβαζα με χεράκια που έτρεμαν την παιδική μου τζίφρα στην καρτέλα της δανειστικής βιβλιοθήκης...

Τότε που το βλέμμα μου ταξίδευε στα ράφια και στις σκόνες των Μεγάλων... Τότε που από τα "αζήτητα" γνώριζα τον Ιούλιο Βερν και τον Ντοστογιέφσκι, τις Μικρές Κυρίες και την Περλ Μπακ, την Πολυάννα, τον Στάινμπεκ, την Πηνελόπη Δέλτα, τον Φόκνερ... Την Άννα Καρένινα, τον Μάγκα και τον Τρελλαντώνη, την Νανά του Ζολά, το Τρίτο Στεφάνι του Ταχτση... Ευχαριστώ τις δανειστικές βιβλιοθήκες για τον ρόλο που παίξανε στη ζωή μου... Οσο μπορώ, όπως μπορώ πάντα θα στηρίζω το σπουδαίο έργο τους...Για να συνεχίζουν να αλλάζουν τη ζωή κάποιου παιδιού... Οπως άλλαξαν και την δική μου ζωή!
μου αρέσει · 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου