Αν τίποτ’ άλλο δεν κερδίσαμε, μάθαμε τουλάχιστον πως αύριο θα συναντηθούμε. Αυτό διδάσκουμε, αυτό κηρύττουμε, μην κάνοντας καθόλου κήρυγμα, γιατί όποιος λέει πως αγαπάει ό,τι αγαπάει, δεν κάνει κήρυγμα, λέει μονάχα εκείνο που δε θα μπορούσε να μην πει. Γιάννης Ρίτσος

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Έλενα Ακρίτα - Συνέχεια

Antigoni Anagnostaki Συμφωνώ απόλυτα!!!Τα βιβλία είναι η τροφή του μυαλού μας!!!
Τρίτη στις 7:56 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Markella Miliari είσαι υπέροχη...όπως πάντα!!!!!!!!!!!
Τρίτη στις 7:58 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2

Κυριάκος Φωτόπουλος ! ! !
Τρίτη στις 7:58 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
John-Giannis Kouzinos Giorgos Toulas
Η μέγιστη συγγραφέας Δημουλίδου, που έχει γράψει πονήματα έτοιμα για νόμπελ λογοτεχνίας, αποφάσισε να μαλώσει όσους δανείζονται τα βιβλία της από τις βιβλιοθήκες αντί να πάνε να τα αγοράσουν, γιατί χάνει τα δικαιώματα και κάπως πρέπει να ζήσει. Τα καθάρματα.
Τρίτη στις 8:01 μ.μ. · Μου αρέσει! · 10
Marianna Renwick Λατρέυω τα "αζήτητα", υπέροχη η τοποθέτησή σου! Σ ευχαριστούμε Ελενα και σ' αγαπούμε!
Τρίτη στις 8:01 μ.μ. · Μου αρέσει! · 3
Σωτηρία Κίσσα Από τις καλύτερες αναμνήσεις της παιδικής μου ηλικίας είναι όταν ερχόταν η "Κινητή Βιβλιοθήκη Χαλκίδας", (ένα κλειστό αυτοκίνητο "κλούβα" που είχε μέσα ράφια γεμάτα βιβλία) στο χωριό μου, ένα μικρό ορεινό χωριό της Εύβοιας! Χανόμουν με τις ώρες εκεί μέσα, και οι δυο ευγενικοί κύριοι που ήταν υπεύθυνοι με άφηναν να χαζεύω όσο θέλω μέχρι να διαλέξω ποια βιβλία θα πάρω! Έπαιρνα τα βιβλία που ήθελα, πάντα μου άφηναν κάποια παραπάνω για να έχω να διαβάζω μέχρι να ξανάρθουν, συνήθως μετά από 3-4 μήνες! Ο θείος μου είχε το καφενείο του χωριού, οπότε άφηναν και εκεί κάποια βιβλία να τα δανειστεί όποιος θέλει να διαβάσει! Όταν με έμαθαν, μου έλεγαν να διαλέξω εγώ ποια βιβλία θα αφήσουν, μια και μάλλον ήμουν η μόνη που θα τα διάβαζε! Εκεί γνώρισα την Πηνελόπη Δέλτα, τον Ιούλιο Βερν, το Μυριβήλη, τον Καζαντζάκη κ.α. πολλούς συγγραφείς που αγάπησα! Αυτή η δανειστική βιβλιοθήκη (και ο πατέρας μου) με έμαθε να αγαπήσω τα βιβλία και το διάβασμα! Μέχρι σήμερα είμαι μέλος της βιβλιοθήκης (το κινητό μέρος της αποσύρθηκε!) και έχω δανειστεί άπειρα βιβλία! Αυτό δε με εμπόδισε να έχω 3 βιβλιοθήκες γεμάτες βιβλία στο σπίτι μου! Και υπάρχουν συγγραφείς που τους γνώρισα από δανεικό βιβλίο και μετά αγόρασα δικό τους, οπότε μόνο καλό μπορώ να δω στην υπόθεση "δανεισμός". Εμένα πάντως μόνο καλό μου έκανε!
Τρίτη στις 8:01 μ.μ. · Μου αρέσει! · 10
Giorgos Iliadis "ΑΚΟΥ ΗΛΙΘΙΕ"Εσυ που ευκολα "Λες","ψιθυριζεις","υποβαλλεις","τριβεις τα χερια με χαρα"Σε σενα μιλαω που εχεις βαλει την καραμελλα του Εμφυλιου στο στομα και τη γλυφεις,προτεινοντας και στον αντιπαλο να παρει κι αυτος μια και να τις γλυφετε παρεα.Εκτος τη Λογοτεχνια υπαρχει και η ιστορια,ανοιξε κανα βιβλιο να διαβασεις για τα παθη του λαου μας,ρωτα και μερικους υπερηλικες που εζησαν τον εφιαλτη κι υστερα μαζεψε το γα....νο σου ζωναρι μια και ο τοπος επαθε αρκετα.
Τρίτη στις 8:02 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Aimilia Souta Σαν αναγνώστρια αλλά κυρίως ως βιβλιοθηκονόμος και εκ μέρους όλων των βιβλιοθηκονόμων σας ευχαριστούμε! Οι δανειστικές βιβλιοθήκες που εκπροσωπούνται κυρίως απο τις Δημοτικές βιβλιοθήκες πρεπει καποια στιγμή να υποστηριχτουν απο το κράτος οπως τους αξίζει για να αποκτήσουν μέσα στην κοινωνία τη θέση που τους αρμόζει.
Τρίτη στις 8:02 μ.μ. · Μου αρέσει! · 10
Amalia Tsesmelh το βιβλιο το γνωρισα στην ηλικια των 7 χρονων οταν η δασκαλα μας για βραβειο εδινε στον καλυτερο μαθητη ενα βιβλιο.Μεχρι τοτε τα μονα βιβλια που ειχα διαβασει ηταν κατι παραμυθακια που μου αγοραζε η μαμα και η νονα (που ηταν λατρηςτου βιβλιου).απο τοτε οποτε ειχα την ευκαιρια και ηθελα να ξεκουραστω και να ταξιδεψω σε αλλους κοσμους και σε αλλες εποχες, καθομουν στον καναπε με ενα φλυτζανι καφε και δεν το αφηνα μεχρι να τελειωσω τουλαχιστον 3 κεφαλαια.ειχα και τα παιδια(5) οποτε η μονη ωρα ηταν το βραδυ πριν τον υπνο ή στις διακοπες. οταν δεν ειχα την ευκαιρια να διαβασω γιατι δεν ειχα καποιο βιβλιο τοτε εγραφα δικα μου βιβλια για να εξασκω το μυαλο μου και να περναω ευχαριστα την ωρα μου.Βεβαια ποτε δεν εκδοθηκαν αυτα τα βιβλια και οι μονοι αναγνωστες ηταν η ξαδερφη μου και οι κολλητες μου.τωρα που τα παιδια μεγαλωσαν και οι ωρες ειναι πιο πολλες παντα ενα καλο βιβλιο με ξεκουραζει.
Τρίτη στις 8:06 μ.μ. · Μου αρέσει! · 3
Ανναμαρία βαρότση Αξίζει πράγματι μια αναφορά στις βιβλιοθήκες που μας δάνεισαν τα βιβλία τους που σίγουρα όπως λέτε κ.Ακρίτα μας βοήθησαν σήμερα να είμαστε αυτό που είμαστε!
Τρίτη στις 8:11 μ.μ. · Μου αρέσει! · 3
Amalia Tsesmelh ολοι αυτοι οι σπουδαιοι συγγραφεις και ηρωες των βιβλιων ειναι ο λογος για τον οποιο ολοι μας καποτε πηραμε ενα βιβλιο στα χερια μας για πρωτη φορα!!!!
Τρίτη στις 8:12 μ.μ. · Μου αρέσει! · 3
Evdoxia Kolydaki Απλά, μπράβο κυρία Ακρίτα, να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους !!!!!!!
Τρίτη στις 8:14 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Nitsa Papaioannou Kaloudi Θα πρέπει να αλλάξουν όνομα οι δανειστικές βιβλιοθήκες. Μας δανείζουν βιβλία μεν, μας ΧΑΡΙΖΟΥΝ γνώσεις, ευχαρίστηση, συντροφιά, κλπ κλπ κλπ δε!!!!!
Τρίτη στις 8:14 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Konstantina Papanikolaou Μπράβο..είναι μια απάντηση στους εμπορους του πολιτισμου, σε κάποιες "κυρίες" που έχουν πάρει πολύ σοβαρά τον εαυτό τους και νομίζουν ότι παράγουν πολιτισμό όταν οι ίδιες δεν είναι κοινωνοί του.Και δυστυχώς ζούμε σε μια ελληνική πραγματικότητα που αυτές τις κυρίες τις ονομαζει συγγραφείς!!!
Τρίτη στις 8:27 μ.μ. · Μου αρέσει! · 5
νικος μαντζαρις εγω δεν ειχα σχεσεις με δανειστικες βιβλιοθηκες, ειχα ομως απιθανο γειτονα τον κ.Αντωνη
Τρίτη στις 8:31 μ.μ. · Μου αρέσει!
Kiriaki Dritsakou ελπιζω να μην σας πειραζει που θα κλεψω το κειμενο και για τον δικο μου τοιχο
Τρίτη στις 8:32 μ.μ. · Μου αρέσει!
Μαρίνα Καρτελιά Πόσο σε νιώθω ! Αυτές μας μάθανε να διαβάζουμε, να μοιραζόμαστε, να σεβόμαστε, να επικοινωνούμε, να θαυμάζουμε. Κι αυτές που ήταν εθελόντριες στη δανειστική βιβλιοθήκη, μεγαλύτερες μαθήτριες στο σχολείο, ήταν για μας ηρωίδες όπως των μυθιστορημάτων που διαβάζαμε !
Τρίτη στις 8:32 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Natasa Chatzi τα ειπατε ολα με λιγες λεξεις
Τρίτη στις 8:37 μ.μ. · Μου αρέσει!
Katerina Papachristou Chiotis Εύστοχη όπως πάντα! Υγιαίνετε!
Τρίτη στις 8:41 μ.μ. · Μου αρέσει!
Vilma Vlima έλενα σ' ευχαριστούμε!
Τρίτη στις 8:42 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Irene Mastrotheodorou Χάρηκα πολύ που η κ. Δημουλίδου μας αποκάλυψε το πραγματικό της πρόσωπο και δε πρόκειται ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ν' αγοράσω βιβλίο της! Ούτε ευρώ για την αφεντιά της!
Τρίτη στις 8:42 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει! · 6
Anta Piskopou TI ENVHTE ??? ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΗΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ???
Τρίτη στις 8:47 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Michael Xanthopoulos Η Έλενα , (-ας μου επιτραπει ο ενικος-) μας εχει συντροφεύσει με απείρου χιούμορ βιτριολικο χιούμορ , όμορφα γραπτά , και λεβεντικη κορμοστασια ..!
Τρίτη στις 8:49 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει! · 2
Lena Antoniou Αντα, διαβαστε τη LIFO για την Χρυσηιδα Δημουλιδου, που μαινεται εναντιον των δανειστικων βιβλιοθηκων
Τρίτη στις 8:51 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Maria Karagianni Αγαπησα ιδιαιτερα το συγκεκριμένο βιβλιο η αγαπη αργησε μια μερα.. Απογοητευτικο οταν εγινε σειρα .. Δν ξερω αν θυμαται κανεις τν σειρα.. Εκεινη τν περιοδο που δν υπηρχε facebook αγοραζε η μια φιλη ενα βιβλιο και πηγαινε χερι με χερι στν παρεα .. Οταν εκοψα το τσιγαρο διαβαζα ενα βιβλιο ενος ελληνα μ αγαπας ή αν μ αγαπας ταιραστιο προσπαθω να το θυμηθω και εχω κολλησει .. Μιλουσε για ενα ζευγάρι πως περνουσαν τις δεκαετιες μαζι και μαλιστα εγραφε και πως ο ηρωας εκοψε το τσιγαρο μια ωραια σελιδα που νομιζα πως τν εγραφα εγω τοτε .. )
Τρίτη στις 9:02 μ.μ. από κινητό · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει! · 2
George Katsamakis ως βιβλιοθηκονόμος νοιώθω την ανάγκη να σας ευχαριστήσω για το κείμενο αυτό. Αν σκεφτείτε ότι το θέμα δεν εξαντλείται στη γραφικότητα Δημουλίδου, αλλά συντονίζεται με συναφή άρθρα στο Βήμα και σχετικές δηλώσεις εκδοτών το τελευταίο διάστημα, τείνει να γίνει σοβαρό. Οι βιβλιοθήκες έχουν υποχρέωση και αποστολή την ελεύθερη και δωρεάν πρόσβαση όλων σε όλα τα βιβλία και τις πληροφορίες. Υπερασπίζονται έτσι την αναρχία του πνεύματος. Επιτρέποντας ακόμη και αυτό: δίπλα στη Δημουλά έχουν και τη Δημουλίδου στα ράφια τους
Τρίτη στις 9:03 μ.μ. · Μου αρέσει! · 15
Louisa Hatzidaki Με συγκίνησες με τα γραφόμενα σου. Μου ξύπνησες αναμνήσεις. Αισθάνομαι σαν να το έγραψα για μένα.
Τρίτη στις 9:20 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Stefanopoulou Sofia Πολυ αληθινά τα λόγια σου αγαπημένη Έλενα
Τρίτη στις 9:32 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει!
Lena Mitzikou ΕΞΑΛΗ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΟ ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ...........ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΤΑ 0.20 ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ,ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ........
Τρίτη στις 9:35 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Βάσω Αποστολοπούλου-Αναστασίου ...τότε που, παιδάκι, πήγαινα στο βιβλιοπωλείο του φίλου του πατέρα μου και διάβαζα αχόρταγα πίσω από τους πάγκους που μύριζαν μελάνι και χαρτί...γιατί δεν είχε ακόμη δανειστική βιβλιοθήκη στην πόλη μου... Τι μου θύμισες καλή μου Έλενα...
Τρίτη στις 9:36 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Μαρια Κουλουρη επιτελους!!!!!!!!!!!! τι να πω!! νασαι καλά έλενα! απο χθες εχω ενα κόμπο στο λαιμό!!!
Τρίτη στις 9:36 μ.μ. · Μου αρέσει! · 3
Irene Tzedaki κι εμένα με συγκίνησες και μου ξύπνησες αναμνήσεις. πόσο στεναχοριέμαι που η κόρη μου δεν ξέρει ούτε τον ντοστογιέφσκι. πραγματικά λυπάμαι πάρα πολύ.
Τρίτη στις 9:39 μ.μ. · Μου αρέσει!
Eydokia Baleri ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΧΑΡΟΠΟΙΟΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ !!!
Τρίτη στις 9:47 μ.μ. · Μου αρέσει!
Aggela Giam Τι όμορφο αυτό που γράφετε!!! Πόσο συγκινητικό και πόσο αληθινό!!!
Τρίτη στις 9:55 μ.μ. · Μου αρέσει!
Dionysia Skoura Υπέροχο μήνυμα , να στηρίξουμε τη δημόσια βιβλιοθήκη ως εθνικό θησαυρό ! Ιδιαίτερα στους καιρούς που έρχονται τα φτωχά παιδιά αλλά και ενήλικες την έχουν απόλυτη ανάγκη !
Τρίτη στις 9:59 μ.μ. · Μου αρέσει! · 4
Stella Tsekeri τις δανειστικες βιβλιοθηκες και τις ανταλλαγες βιβλιων μεταξυ φιλων ,απειρα βιβλια που ανταλλασαμε μεταξυ μας στο σχολειο ,στις παρεες κα ιπροσεχαμε σαν τα ματια μας ο ενας του αλλου, ολη την σειρα του ΛΟΥΝΤΕΜΗ τοτε, την Π.Δελτα και ποσα αλλα εχω διαβασει ετσι ,ακομα εχω καποια απο νεοτερες φιλιες και δανεισμους ,.....μια κινηση που ηθελα να κανω να χαρισω πολλα βιβλια και εγκυκλοπαδιες σε καποια παιδικη βιβλιοθηκη δεν μπορεσα τελικα να βρω καπου να τα δωσω ,και κατεληξαν να πανε μετα απο μηνες στην αποθηκη στην δανειστικη του δημου Περιστεριου εαν τα χρειαστει ποτε κανεις τωρα με το ιντερνετ και την εξελιξη ...ποσο κριμα!!!χανεται αυτη η προσωπικη επαφη ,ο ερωτισμος που εχει η σχεση του αναγνωστη με το βιβλιο του.....
Τρίτη στις 10:07 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2
Nikos Sansis σκεψου ελενα πως στο δημοτικο 30 φωκ νεγρη καθε ταξη ειχε την δικη της βιβλιοθηκη που σαν μαθητουδια επρεπε να διαβασουμε, ολα τα καλουδια που ανεφερες. τωρα νεκρα.
Τρίτη στις 10:10 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Μπούμπα Δημητροκάλλη Ένα μικρό θάρρος το πήρα. Γιατί μετά το κείμενο της Χρυσουλίδας Βουλιαγμένης, έτοιμη ήμουν να καταργήσω τη δανειστική βιβλιοθήκη, που εδώ και ένα μήνα εγκαινιάσαμε στο βιβλιοπωλείο μας (ΠΑΠΥΡΟΣ). Στο τσάκ με πρόλαβε η Ακρίτα
Τρίτη στις 10:32 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1
Marily Vardakou Μακάρι ....
Τρίτη στις 10:41 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει!
Hara Datsi Και τη δική μου.Στο χωριό που μεγάλωσα δεν είχε βιβλιοπωλεία, έπρεπε να πάμε στα Γιάννενα για να αγοράσουμε βιβλία - πράγμα καθόλου εύκολο τότε.Η δανειστική βιβλιοθήκη ήταν το καταφύγιό μου. Και όχι μόνο δικό μου...
Τρίτη στις 10:51 μ.μ. · Μου αρέσει! · 3
Litsa Ollandezou <3
Τρίτη στις 11:05 μ.μ. · Μου αρέσει!
George Kyriakopoulos εεεεεεεεεεε ρε ν'άξερες την απόσταση που σε χωρίζει;;;;;;;
Τρίτη στις 11:22 μ.μ. · Μου αρέσει!
Joanna Spyrou Με καλύψατε Απόλυτα!
Τρίτη στις 11:40 μ.μ. · Μου αρέσει!
Oli Haltsioy Μακάρi να είχαμε και στον Σοχό μια Δανειστική βιβλιοθήκη :(
Τρίτη στις 11:58 μ.μ. · Μου αρέσει!
Goldie Pavlina Στις δανειστικές συμπεριλαμβάνω τις Σχολικές, αυτή την πονεμένη ιστορία των 500 πανελλαδικά που ορισμένοι τις πήραμε στα σοβαρά, καταστρέψαμε την υγεία μας αλλά προλάβαμε να ζήσουμε, έστω για λίγο, το όνειρό μας για τη δημόσια εκπαίδευση.
Χθες στις 12:31 π.μ. · Μου αρέσει!
Όλγα Τσιραμπίδου μου ειναι παντελως αδιαφορη και αυτη και η συγγραφή της! Αναλογο σχολιο σαν το δικο σας κυρια Ακριτα, εκανε και ο Αυγουστος Κορτω! Να εισαστε καλα και οι δυο σας γιατι σας χρειαζομαστε!
Χθες στις 1:25 π.μ. · Μου αρέσει!
Χρήστος Ψαρρός Αγαπητή μου Έλενα, σε παρακαλώ διάβασε όταν βρεις λίγο χρόνο στο Συγγραφολόγιο το ΌΣΑ ΘΥΜΆΜΑΙ. Αναφέρομαι στην Κωνσταντινούπολη και στα γεγονότα 6-7 Σεπτεμβρίου 1955. Σήμερα η 4η συνέχεια.
Χθες στις 2:05 π.μ. · Μου αρέσει! · 1
Kallia Kastani Mε την ίδια ακριβώς χαρά, έψαχνα τα βιβλία σου στη δανειστική βιβλοθήκη Σπάρτης -οι βιβλιοθήκες συνέχιζαν να αλλάζουν τη ζωή σου, ακόμα και όταν εσύ δεν το ΄ξερες... Σε ΄καναν χαμόγελο και συντροφιά μου....
22 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Μαρία Μίλκα Έλενα, μπορείς να βοηθήσεις και τη δική μας βιβλιοθήκη; Είμαι υπεύθυνη βιβλιοθήκης σε ένα γυμνάσιο.
21 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Χριστιάνα Κυριαζοπούλου τι μου θυμιζεις, το πρωτο μου "κανονικο" βιβλιο ηταν το καστρο του κρονιν, ειχα εντυπωσιαστει θυμαμαι.............
19 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Χριστιάνα Κυριαζοπούλου η δανειστικη στη χαλκιδα συστυχως δεν προμηθευεται με νεα βιβλια, εχει μεινει στο λουντεμη και στον ουγκο........... και δυστυχως ελενα μου ξαναρθαμαι στην εποχη που οι γονεις ειναι δυσκολο να προμηθευουν τα παιδια τους με βιβλια.......
19 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Όλγα Τζαβάρα Το έμαθα και αυτό , η συγγραφή ενός βιβλίου δεν είναι χόμπυ , δεν είναι εσωτερική αναζήτηση , δεν είναι κατάθεση ψυχής , αλλά απλά , ψυχρά και ωμά ........ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ!!!!!!!!!!!
19 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Marilu El Fuego ... και μια και το'φερε ο καλός σου ο λόγος, θυμάμαι κι εγώ την "κρυφή" αποταμίευση της μαμάς μου να επενδύεται στις "δόσεις" για τα αριστουργήματα της ξένης λογοτεχνίας, τη Γαλάζια Βιβλιοθήκη, τον Χάρη Πάτση, τα λεξικά. Η σχέση μου μαζί τους ξεπέρασε τις 4 δεκαετίες, και είναι τόσο δυνατή που τους χρωστώ 2 πρόσφατα πτυχία, που άλλαξαν με τη σειρά τους την ενήλικη ζωή μου και κέρδισαν με την αξία τους τον τίτλο και τη θέση του πιστού συντρόφου.
18 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Amalia Skepers Εξι χρόνων,το πρώτο μου βιβλίο,Η Μικρή Πριγκίπισα! από τότε πόσα άλλα,πόσους συγγραφείς "εξουσιοδοτήσαμε" ΝΑ ΦΩΤΊΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΊΞΟΥΝ ΤΗ ΖΩΉ ΜΑΣ!
18 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2
Λουκια Κεραμαρη Πιστέψτε με παρότι εκτιμώ την κυρία Ακρίτα, την παρακολουθω απο πάντα, ενα δεν εχω καταλάβει.!Από όλο το κείμενο που εγράφη οι Δανειστικές βιβοθήκες ειχε ενδιαφέρον!!!Το οτι ο Συγγραφέας πρέπει να εχει λόγο στο έργο του,να γνωρίζει που πηγαίνουν οι ΄ωρες της μοναξιας του, οι ωρες που προσπαθει νσ κυριευσευ τις σκέψεις του και να τις εγκλωβίσει σε νενα βιβλίο ορεπει να ..χαριστουν.Μα κυρία Ακρίτα εσεις πρωτη μιλατε για πνευματικά δκαιώματα!!Πως αλήθεια ζει ενας Συγγραφέας ενας δημοσιογράφος ενας αθρογράφος εαν δεν πληρωθεί??Εαν κάποιος θέλει εσκεμμένα να απομονώσει το θέματων Βιβλιοθηκών μπορει κάλιστα να ανφέρει πως οι Δημοτικές βιβλιοθήκες ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ τα βιβλία και παρακαλούν εκδοτικους οίκους και Συγγραφείς να κάνουν δωρεές.!Και τα γράφω εγω που απο την αρχή που είμαι στο φεις ακολουθώ πιστα μια Συνταγή!!!Αλλωστε εστω και ακομψα το διαταυτα ελέχθη!!Ο κόπος ειτε πνευματικος ειτε υλικος πρέπει να κοστολογιθει για να μπορει να επιβιώσει και ο δημιουργός του!
17 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Galazio Gouves Πόσο πολύ μου έχει λείψει αυτός ο σύντροφος τελευταία;;!!
17 ώρες πριν από κινητό · Μου αρέσει!
Ekaterini Zervaki αχ τι θεμα κι αυτο!!!!οταν εχεισ εξαντλησει τα δανεικα απο φιλους!!!!!!!!!!γιατι η τιμη τους δεν λεει να κατεβει?
17 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2
Maragia Theakou olous mas ehoyn syntrofeysei ta vivlia k oloi ehoyme anatrexei stis daneistikes vivliothikes....symfono oti prepei o dimiourgos na amoivetai gia ton kopo tou ,,,alla xerete posoi antropoi k posoi goneis yparhoun poy den mporoysav na prosferoyn ena vivlio;;;;;ehei antigrapsei kaneis vivlio;;;;giati to ithele toso poly na to ehei sto spiti toy k na to diavazei pou to pire apo kapoio paidaki pou oi goneis toy eihan k to antegrepse ....oi daneistikes vivliothikes mas suntrophepsan sta mathitika mas hronia k makari na upirhan na uparhoyn pantoy...
17 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Έλενα Ακρίτα Κυρία Λουκια Κεραμάρη θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι κάνετε ένα βασικό λάθος. Βάζετε στην ίδια μοίρα τον δημοσιογράφο, τον σεναριογράφο και τον συγγραφέα. Τα δυο πρώτα είναι βιοποριστικά επαγγέλματα (όταν γίνονται με σοβαρότητα και ήθος ακόμα καλύτερα, αλλά δυστυχώς κι αυτό δεν είναι πάντα απαραίτητο) και υπόκεινται στους νόμους της αγοράς. Το τρίτο (συγγραφέας) είναι ανάγκη έκφρασης και μόνο "επάγγελμα" δεν μπορείς να το αποκαλέσεις. Να σας θυμίσω ότι οι περισσότεροι μεγάλοι συγγραφείς βγαζαν το ψωμί τους ως καθηγητές, δάσκαλοι, δικηγόροι, δημόσιοι υπάλληλοι, ιδιωτικοί υπάλληλοι κλπ. Κάποιοι άλλοι πέθαναν από την πείνα, οι δε περισσότεροι αναγνωρίστηκαν μετά θάνατον. Δεν έγραφαν για να ζήσουν και για να μετράν φραγκοδίφραγκα σαν να είναι η συγγραφή βιβλίων αλυσίδα από σούπερ μάρκετ. Το να είσαι συγγραφέας είναι ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ - ΟΧΙ ΒΙΟΠΟΡΙΣΜΟΣ. Αν λοιπόν, όπως λέτε, θέλει να "επιβιώσει ο δημιουργός" και "δεν βγαίνει" (να προσθέσω εγώ) καλά θα κάνει να πιάσει μια δουλίτσα για τα προς το ζην και να μην γκρινιάζει για τα 0,20 λεπτά στο κάθε αντίτυπο.
15 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 37
Lila Kira ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Ariadni Antonaki Ένα μέτριο βιβλίο θα το διαβάσουν μόνο όσοι το αγόρασαν. Ένα ΚΑΛΟ βιβλίο, θα το διαβάσουν πολλαπλάσιοι, γιατί αυτοί που το αγόρασαν θα κρίνουν ότι ΑΞΙΖΕΙ να το δώσουν και σε άλλους. Αυτή είναι και η μεγαλύτερη καταξίωση για έναν συγγραφέα.
15 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει! · 1
Galazio Gouves Κυρία Άκριτα,ευχαριστώ πολύ που σαν δημοσιογράφος,σεναριογράφος και συγγραφέας εκφράζετε τις και τις δικές μου σκέψεις με τρόπο που δεν θα μπορούσα εγώ!!Ακριβώς έτσι!!
14 ώρες πριν από κινητό · Μου αρέσει! · 1
Λουκια Κεραμαρη Κυρία Ακρίτα Ελενα ευχαριστώ για την απάντηση σας και ειναι αποδεκτή.Αλλά εγω προσωπικά θεωρώ κάθε πνευματικό κόπο ειτε Συγγραφικό είτε Δημοσιογραφικό ειτε οποιονδήποτε σχετικό ,επειδη αναλώνει μέρος της ζωής του Δημιουργού πως πρέπει να έχει το οικονομικό αντίκρυσμα.Δεν μου αρέσει, εμένα προσωπικά να διαφοροποιώ την υλικη έκφραση του πνεύματος και να κοστολογώ μόνον την εργασία του Δημοσιογράφου η του Σεναριογράφου.Ειδικά του Σεναριογράφου που άπτεται κάπως της Συγγραφής.Θεωρώ πω ς και οι Συγγραφείς πρέπει να πληρώνονται!! Ακόμη και να διεκδικούν!!! Δεν είναι καθόλου κακό!!! Δηλαδή πρέπει να πειναει για να αποδώσει το πνεύμα του!! Αλλη άποψη εχω!!
14 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2
Constantinos Vogdanos Σ' ευχαριστούμε θερμά, μας χρειάζεται η συμπαράστασή σου (μιλάω ώς βιβλιοθηκονόμος). ι
14 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
Έλενα Ακρίτα Κυρία μου, λυπάμαι αλλά εγώ διαχωρίζω το επάγγελμα από την τέχνη. Ο σεναριογράφος ασκεί ένα συγκεκριμένο επάγγελμα: Αποτελεί ΜΕΡΟΣ ενός έργου ισότιμα με τον σκηνοθέτη, τον ηθοποιό, τον μουσικό επιμελητή, τον σκηνογράφο, τον ενδυματολόγο. Όλοι αυτοί ως σύνολο θα παράξουν ένα τελικό προϊόν το οποίο θα καταλήξει στις κινηματογραφικές αίθουσες ή στις τηλεοπτικές οθόνες και λογικό είναι να αμειφθούν για αυτό. Βεβαίως και μια σπουδαία ταινία είναι Τέχνη (η Έβδομη όπως την αποκαλούμε) αλλά είναι μια ομαδική προσπάθεια που σκοπό έχει ΚΑΙ τις οικονομικές απολαβές των συνεργαζομένων.Όμως ο ζωγράφος, ο γλύπτης, ο ποιητής, ο συνθέτης, ο συγγραφέας επιλέγουν μια μοναχική πορεία χωρίς εγγυήσεις, χωρίς συμβόλαια, χωρίς παροχές. Δεν ζητάνε ανταλλάγματα. Δημιουργούν μόνο και μόνο γιατί κάτι τους σπρώχνει. Κάτι στο οποίο δεν μπορούν να αντισταθούν. Και για να λέμε τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη, δική τους είναι η επιλογή, δεν τους βάλαμε εμείς το μαχαίρι στο λαιμό ΚΑΙ να γίνουν συγγραφείς ΚΑΙ να ζήσουν πλουσιοπάροχα από τα βιβλία τους. Κάποιοι νομίζω πως συγχέουν στοιχειώδεις κανόνες της τέχνης...
14 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 24
Λουκια Κεραμαρη Κυρία Ακρίτα εαν θέλετε τον καλιτέχνη πένητα και ρακένδυτο ειναι δικαίωμα σας και αποψή σας.Δεν πιστευω ομως πως η Τέχνη μόνον εαν δεν κοστολογηθεί ειναι καλή!! Ουτε εαν ο Καλιτέχνης ,Συγγραφέας, Γλύπτης, Ποιητής εχει οικονομικό όφελος από το 'εργο του πάυει να είναι αξιόλογος! Στο κάτω κάτω ολοι κερδίζουν από ενα Συγγραφικπο πόνημα κάποιου που ΔΕΝ του βάλατε το μαχαίρι στο λαιμό για να γίνει Συγγραφέας ...εκτός από αυτόν που είναι Συγγραφέας! Και αυτο δεν συγχεεται καθόλου με τους στοιχειώδεις κανόνες της Τέχνης!
14 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Ιωάννα Τσαγκαράκη να γειάσει το χεράκι σας και η πένα σας !!
14 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
Έλενα Ακρίτα Θα πρότεινα να μην το κουράσουμε άλλο, αγαπητή κυρία. Είναι ηλίου φαεινότερον πως έχουμε εκ διαμέτρου διαφορετικές αντιλήψεις, αλλά και αντιστοίχως διαφορετικά βιώματα. Υπάρχουν "συγγραφείς" και συγγραφείς, "βιβλία" και βιβλία και ο νοών νοήτω! Καλό σας απόγευμ!
14 ώρες πριν από κινητό · Μου αρέσει! · 9
Λουκια Κεραμαρη Συμφωνω κυρια Ακρίτα μαζί σας.Οπως σχεδόν πάντα.Ας μην το κουράσουμε διαφορετικα εκ διαμετρου αντιθετα τα βιωματά μας και οι απόψεις μας! Υπάρχουν " Συγγραφείς" που πρέπει να ζουν ρακένδυτοι και πεινασμένοι για να παράγουν έργο με "ποιότητα" και Συγγραφείς δυστυχώς μη πεινασμένοι και καλοντυμένοι που αποζητουν το δίκιο τους!!!Και ο νοών νοήτω!!! Καλό σας απόγευμα!
13 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
Gogo Galeli symfwnw kai egw me tin kuria..akrita...ti spoudaia gunaika...se agapame polu..k. elena..
13 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Yannis Peratikos Αγαπητή κ. Κεραμάρη ο συγγραφέας δεν προσδιορίζεται από το αν είναι ρακένδυτος, πεινασμένος, καλοντυμένος ή μη, προσδιορίζεται από την ποιότητα της γραφής του και την απήχηση που έχει στον κόσμο. Και έχω την εντύπωση όσο μικρότερη είναι η απήχηση που έχουν μερικοί τόσο περισσότερη φασαρία κάνουν.
9 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 3
Efi Tziarou Έλενα, το πιο αγαπημένο από τα βιβλία σου, η "Διαθήκη", το βιβλίο που μ' έκανε να
γελάω μέχρι δακρύων, να το διαβάζω μόλις με πιάναν οι "μαυρίλες" της εφηβείας και να ανταλάσσω ατάκες με τις φίλες μου σε κάθε ευκαιρία -Ρουθ και Βοόζ κορυφαίο-αυτό λοιπόν το θαυματουργό εγχειρίδιο επιβίωσης αγοράστηκε σε ένα ψιλικατζίδικο της Κυψέλης όταν το ανέσυρα από το σωρό με τα Άρλεκιν που μεταπωλούνταν...μεταχειρισμένα σε εξευτελιστική τιμή. Σε πληροφορώ ότι αποτελεί ένα από τα πιο "ακριβά" μου υπάρχοντα!!!
6 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 3
Έλενα Ακρίτα Εφη μου είναι και το δικό μου αγαπημένο από τα βιβλία μου. Τώρα ξεκίνησα να το ξαναγράφω
6 ώρες πριν από κινητό · Μου αρέσει! · 7
Έλενα Ακρίτα Ελπίζω η...νέα παλαιά Διαθήκη να είναι στα βιβλιοπωλεία πριν το καλοκαίρι του 2013 :)
6 ώρες πριν από κινητό · Μου αρέσει! · 6
Bouziotis Vasilis Λατρεμενο βιβλιο! Περιμενουμε με χαρα τη νεα του βερσιον
6 ώρες πριν από κινητό · Μου αρέσει!
Marianthi Protopapa να σαι καλά Έλενα! μας γύρισες σε θύμησες και χρόνια αγαπημένα...
6 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
Ioanna Koliofoti υπάρχουν άνθρωποι που γράφουν γιατί πολύ απλά δεν μπορούν, δεν υπάρχουν αλλιώς. Είναι τόσο μεγάλη αυτή η ανάγκη που δεν τους νοιιάζουν οι ταμπέλες. Υπάρχουν και άνθρωποι που γράφουν κατά παραγγελία, είτε εργοδότη, είτε του "ιδανικού" αναγνώστη. Επιλέγο...Δείτε περισσότερα
6 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Panagiotis Goumas Εγώ το συνεχίζω το ...όνειρο Έλενα ...
5 ώρες πριν · Μου αρέσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου