Αν τίποτ’ άλλο δεν κερδίσαμε, μάθαμε τουλάχιστον πως αύριο θα συναντηθούμε. Αυτό διδάσκουμε, αυτό κηρύττουμε, μην κάνοντας καθόλου κήρυγμα, γιατί όποιος λέει πως αγαπάει ό,τι αγαπάει, δεν κάνει κήρυγμα, λέει μονάχα εκείνο που δε θα μπορούσε να μην πει. Γιάννης Ρίτσος

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Της Άνοιξης, του χειμώνα του 2013

Στα Αποκριάτικα είχα μείνει;
Ξημέρωσε του Ευαγγελισμού!
Έτος 2013.
Ιστορικό, απ' ότι φαίνεται... (βλέπε ειδήσεις)

Χρόνια ΠΟΛΛΑ, Χρόνια ΚΑΛΑ!

Ήρθε η Άνοιξη, μπήκαμε στην Σαρακοστή, πάμε για Ανάσταση...

Όλα "τρέχουν". Τίποτα δεν προλαβαίνω πια! Γι' αυτό απενεργοποίησα για "όσο" το Φεις. Δεν έχει νόημα να στέκει εκεί, εφόσον δεν προλαβαίνω να συμμετέχω, να απαντώ, να ενημερώνομαι εγκαίρως, για όλα όσα με ενδιαφέρουν.

...Το να το "χαζεύω" σιωπηλά και βιαστικά κάθε ξημέρωμα, δε μου πάει, οπότε... "μαχαίρι" λύση.
Δική μου ανάγκη και θεραπεία.

...Μάς προέκυψε και "έμπνευση"...
Έτσι δεν το λένε οι λογοτέχνες;
Αφού έτσι το λένε... ας μην την χάσω!

Λέω να ζαλίσω ένα χοντρό ημερολόγιο... πριν μού φύγει... Ναι;

...Τα μπλογκάκια μου ... εδώ θα μείνουν!
Μαθημένα, σκόρπια και μισά....

Μετεριζάκι μου,  δεν πρόκοψες κι εσύ!
Θα σού φέρω όμως φωτογραφίες, γιατί αυτές τις προλαβαίνω, ακόμα κι όταν τρέχω!...
Μην ανησυχείς!
Θα σού φέρω χρώματα κι αρώματα...
Σύντομα.

4 σχόλια:

  1. είπα κι εγώ.. χάλασε ο υπολογιστής!!...
    Χρόνια πολλά!! περιμένουμε! <3 και μάκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένεις να τελειώσει η έμπνευση, ε;
      Λαμπρινή μου... η έμπνευση η δική μου σημαίνει: ζόρια...
      Ας πούμε πως πέρασε ο τυφώνας Κατερίνα και αναστηλώνομαι πάλι.
      3μακ

      Διαγραφή
  2. Να μη θυμάσαι δυσάρεστα, Λαμπρινή μου! Άστα να πάνε στης λήθης το πηγάδι! Μέχρι εκεί! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή