Αν τίποτ’ άλλο δεν κερδίσαμε, μάθαμε τουλάχιστον πως αύριο θα συναντηθούμε. Αυτό διδάσκουμε, αυτό κηρύττουμε, μην κάνοντας καθόλου κήρυγμα, γιατί όποιος λέει πως αγαπάει ό,τι αγαπάει, δεν κάνει κήρυγμα, λέει μονάχα εκείνο που δε θα μπορούσε να μην πει. Γιάννης Ρίτσος

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Εκδήλωση Χορωδίας Εκπαιδευτικών Μαγνησίας

Την Κυριακή 21 Απριλίου η Χορωδία των Εκπαιδευτικών Μαγνησίας είχε συνάντηση στο Γιούσουρι.
Με κάλεσε η φίλη ζωής, Ζωή Τακτικού, κι έτσι βρέθηκα κι εγώ εκεί!
Θα μιλούσε και για την ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΗΤΑ, θέλω να ζήσω και πολύ, πώς να μην πάω;

Προλόγησε ο Πρόεδρος του Συλλόγου, κύριος Γεώργιος Τουφεξής.
(Τα περί εκδήλωσης θα τα δείτε σε πολλά βιντεάκια, εφόσον δεν μου τα ανεβάζει όλα σε ένα.)

Η Ζωή Τακτικού - Σκοπιανού, μας έδωσε συμβουλές για καλύτερη υγεία, μετά από έρευνα χρόνων που το απόσταγμα των συμπερασμάτων της το έκανε βιβλίο, για να μας βοηθήσει όλους μας!
Ο τίτλος του νέου της βιβλίου είναι:

ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΗΤΑ
Χωρίς φάρμακα

Ζωή Τακτικού - Σκοπιανού
Βόλος 2012

(Για το βιβλίο της θα κάνω στο μέλλον, άλλη ανάρτηση.)

Όλοι οι εκπαιδευτικοί χαμογελούσαν με τις παρέες τους! Μαζί τους κι ο δάσκαλός μου! Βουνό με βουνό δε σμίγει! Συγκινήθηκα, βεβαίως - βεβαίως!

Ο γλυκύτατος Άλκης Πλακιάς με την απαλή φωνή του, σε συνδυασμό με την θέα του ηλιοβασιλέματος, με κράτησαν εκεί, πολύ παραπάνω απ' τα προγραμματισμένα μου!

Όσο για την Ζωή μου, είναι "μέρος" της ζωής μου και το ξέρει!

Τα καλύτερα της εύχομαι! Υγεία και ευτυχία σ' εκείνη και στον Γιάννη της και πάντα δημιουργική!

Κόλλησε κι ο μπλόγγερ, με τόσες ανοιχτές καρτέλες!

Τα φέρνω απ' το Φέις και βλέπουμε....

Γιούσουρι- Βόλος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου